Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, May 12, 2011

Semua Hadiah Sudah Sampai

Assalamualaikum...

Ingat lagi tak entry aku yang lepas...click sini....aku cita pasal hadiah yang aku nak postkan kat korang² yang aku nak bagi...okey..aku nak bagitahulah kenapa aku bagi hadiah tue pada kawan² aku nie...adakah sebab dorang MELETOP di blog aku...hehehe...

Meh tengok sapa yang tersenarai tue....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ieyla - sebab birthday dia jatuh pada 25.04....lagi pun dulu aku ada postkan hadiah tuk dia tapi posmen tak amanah...hilang ke mana ntah hadiah tue...geram aku....

Cik Izah - jugak sebab birthday dia yang jatuh pada 16.04....member alam maya yang pertama rapat ngan aku....

Myra - sebab berjaya teka bunyi yang aku buat dulu --> Teka Bunyi


Wani - pun sama jugak ngan Myra...dia pun berjaya teka dengan betul...

Zie - sebab dia top komen kat blog aku dan dia pun dh melepasi zon 77 komen....

>>>Alhamdulillah semua hadiah dah pun sampai...terima kasih abang posmen...aku jenis tak cari kawan tapi kalau korang dah jadi kawan aku...aku akan jaga hubungan kita sebaiknya....

Blogger Templates

14 comments:

Myra Jay said...

TQ yunk, mmg cantek sesangat, I liiike, pengubat lepas balik dari spital daapt adiah comel :)

sahromnasrudin said...

bestnya...bile la giliran sy erk heheheee

dwaty said...

BERKAWAN BIAR RAMAI.... TGU GILIRAN KITA PLAK..

b a m b a m ' s said...

alar kak zuraaaaaaa..nak jugaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkk!!

*hentak2 kaki* huhuhu

wahida said...

tahniah pada yg dapat tu...

Zura said...

hehe..suke myra suke hadiah tue..

Zura said...

hentak kepala dulu kat dinding br dapat CB..khkehkeh..

Zura said...

berkasih biar satu kan dwaty

Zura said...

ntahlah sahrom..:D

Zura said...

suke surprise kan org nie kak..biar drg pengsan...

Redbloodsnow said...

hehehe..thank you sooo much akak. love ur suprise gift sooo much. btw, check out blog zie ea, utk terjah a special entry for u..hikss

nih link dia --> http://princessredbloodsnow.blogspot.com/2011/05/dapat-suprise-gift-dari-kak-zura-aww.html (hehe..bg link sekali lg :P)

Zura said...

thanks jugak kat zie...hehe..siap entry lg zie...

NahDaTuLIzaH said...

aku pon dah dapat adiah tu...
thanks my fren...
rase terharu pulak...huhuhu

Zura said...

hehe...jgn nangis kat sini..nti banjir blog aku...