Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 31, 2011

Lagi Cawan McD

Assalamualaikum....

Jeles tengok orang dah dapat kumpul hampir ke semua kaler....so jeles sangat....ari ape erk...aku pun lupa...aku ajak adik aku Izah pegi makan McD semata² aku nak kan cawan nie...hehehe...kayalah McD....

Aku ingatkan minggu nie warna merah (ada ke warna merah)....rupe²nya warna hijau....ermmm...tak pelah...cantik jugak kaler nie....so sekrang aku dah ada dua kaler....


Aku pilih ayam goreng...

Nielah cawannye....
Blogger Templates

17 comments:

Tehuzz said...

belum dpt collect 1 cawan pun.. :(

jom singgah dan bace:
majlis resepsi perkahwinan SY dan dan Emi di JB

jom like page ni:
Secret Propaganda

A N A K - A N A K K U said...

ra aku dpt semua warna....hhahaahahahah

[sutera kasih] said...

saya tak prnh beli lg cawan mekdi tu huhu

dwaty said...

saya dah dapat.... hikhikhik color purple...

ieda said...

haaa tahniah dikk dah berjaya kumpulkan cawan2 menarik tuu .. akak ingat nak juga tapi hubby x suke lak MCD huhuh terpaksalah main tgk jewww huhu

Farah Shamsudin said...

dah dapat kumpul ekk.. saya ni tak mula pun lagi..:( tak sempat nak pergi.

velasrizal said...

wah saya 1 pn xde lagi..kalah teruk ni

Myra Jay said...

Myra je blom dpt kumpul koleksi gelas tahun ni..huhuu

アヌム ちゃん said...

ok la tu dah ada 2..huhu..ada brape kaler semuanya?

Joy said...

mmg btul2 collector la ni ;)

*Miss Syahnia* said...

takde pun kmpul
slalu beli aiskrim mcd je
huhu

Arief Arf said...

ramai jugak kan orang yang collect ni?
mesti tension kalau terlepas hahaha
X)

bunga said...

sekarang bunga mmg tengah lapar..hakhaa

~ain said...

minggu ni hijau? nak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anati Soki said...

anat dah ada hitam dgn pink.. hehehe.. tengah dalam usaha untuk completekan sesi megumpul cawan macD. muahahaha

d_LA said...

lame tol x mkn ayam mc D ni..

iedaurora said...

dapat collect warne ijau jee :(