Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Sunday, May 22, 2011

Jom Merewang Bersama Sepah

Assalamualaikum....

Ini lagi satu lawak yang buat aku gelak tak ingat....Sepah memang the best..lawak dia setiap minggu memang aku nanti-nantikan....dan setiap minggu jugak lah lawak nya tak menghampakan aku....

Dorang nie betul orang kampung kan...tengok je watak dorang nie memang menjadi....jom layan video lawak dorang nie.....



>>>Kaki di sangka lengkuas....

Blogger Templates

16 comments:

shidi shah said...

lawak beb sepah

shameel Iskandar said...

terpaksa download sbb tak dpt tgk, mayb intenet slow sgt.

Ardini Humaira said...

:p alamak tenet dni slow tak dapat tengok video... ala ruginya dni

Zura said...

mmg lawak shidi tue yg dload dlm blog nie..nk simpan tuk hari tua..kehkhekhe

Zura said...

xpe shameel..pelan2..

Zura said...

nti2lah dini..bersabar ye..

Sharinginfoz said...

not bad sepah sekarang ni

Miecyber said...

Sepah ngan R2 palimg best pada minggu ke lapan..

Faktor menyebabkan tanah runtuh menimpa Rumah Anak Yatim & Anak Kebajikan Madrasah Al-Taqwa,Hulu Langat

Farhan Zulhusmi said...

farhan pun suka tgk depa...hehehe...lawak jugak...
maharaja lawak nie nabil,jozan,jambu,sepah...hot-hot...hehehe

Amni said...

sepah ni memang kelakar la beb... tp aku still suka nabil... tatau la nape.. sikit je dia cakap aku dah gelak.. ekeke...

ieda said...

alah banned site lak .. huhuhu memang sepah x menghampakan lah dik :)

Zura said...

sepah semakin meletuplah nik..

Zura said...

hehe..mmg miecyber..xrugi r2 masuk balik..

Zura said...

susah nk pilih sapa yg menang kan farhan..

Zura said...

kuat aura nabil nie amni..

Zura said...

tiap2 minggu kak sepah best...