Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 6, 2011

Puas Hati Dapat Cawan Coca Cola McD

Assalamualaikum....

Semalam kan aku halfday kan...so ape urusan aku yang tak selesai lagi tue....sebenarnya aku nak pegi pos opis sebab nak poskan barang tuk kawan² yang aku dh janji nak poskan tue...tapi sampul tuk pos express abis stok...aduuuiiii....

So insyaAllah minggu depan baru aku poskan....aku tak suka buat orang tertunggu²...sebab tue aku suke bagi orang kejutan....sorry ye kawan²....semalam aku kerah adik aku Izah makan mcd...hahahaha...ape aku nak kat mcd....

Meh tengok gambar kat bawah nie meh....


Inilah dua anak buah aku yang sambut aku balik semalam.....

Nampak tak dalam plastik tue....hihihihi...tak pe nanti kat bawah ada lagi gambar nie...

Ais krim coklat....tak pandang dah perisa lain....


Pilihan ktorang chicken mcdeluxe...

Haaaah...nie lah bendenya...minggu nie purple colour....cantik sangat...puas hati aku...kalau nak beli cawan sahaja harganya RM8.00++++.....

Kami sudah ada ahli baru....
Blogger Templates

20 comments:

amal said...

santeknye kaler pepel!

Firdaus Kasim said...

wah best nya.. hehe.. comel adik tu

Entri best:
Apa Itu SPAM?

atty's said...

kty pun byk gak cawan mcd tu..huhuhuhuh..along dah bising dah..

Ardini Humaira said...

comelnye cawan dia kaler purple;)

Joy said...

mmg just for collection aja ke? guna x? suka yg purple tu

Redbloodsnow said...

lawa lah. kaler merah ade tak ek yang. dlm iklan nampak cam nan hado je..hehehehe :D

Zura said...

mmg santik wani...

Zura said...

perangai dia lg comel firdaus...

Zura said...

drg bising sbb xgune...dok letak je jd hiasan...hehe..

Zura said...

ada mcm2 kaler lg dini..ni tgh pelan2 nk kumpulkan nie...

Zura said...

x guna pun joy...hiasan dlm almari je..hehehe...

Zura said...

merah xde zie...tp sume kaler tue mmg cantik2 belaka...

[sutera kasih] said...

ada kt iklan kan, tu la sy pun nk beli jgk hehe

Anati Soki said...

wuuu.. rindu mcD.. lama gila tak makan mcD. nk carik mcD dalam perlis ni. pakai berjanggut la anat.. ehhee

Zura said...

jom kite beli sesama yan..:D

Zura said...

nk pakai janggut pakai janggut santa clause tue tau anat...

Myra Jay said...

Xsempat terjah + beli lg, harap2 sempat..:)

Myra suka sundae stoberi.. dulu suka coklat skrg dah bertukaq:)

sarah mohamad said...

saya dapat kaler grey tapi sebenarnya saya nak kaler biru. tukar nak? kuikui

Zura said...

xsuke stroberi lah myra..

Zura said...

grey...eee...cantik kaler tue..