Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 16, 2011

Minta Maaf Ye Cikgu

Assalamualaikum......


16.Mei.2011 setiap tahun kita akan meraikan jasa² guru yang lelah mendidik kite dengan penuh sabar dan tabah...terlalu istimewa hari guru ini...sebagai menghargai jasa guru aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU pada kawan² yang bergelar guru....

Cerita pasal hari guru nie...kejadian yang paling aku ingat bile kitaorg satu kelas berpakat mengenakan cikgu sains dengan mempercepatkan jam dinding di makmal sebab cikgu tue tak pakai jam tangan...

Akibat dari itu ktorang keluar awal dari pelajar lain....terukkan...hahaha...masa tue cikgu tue blur² sebab dia lepaskan ktorg awal tapi jarum jam betul...masa tue sekolah petang seingat aku...ktorg nie pe lagi gelak²lah sebab tengok reaksi cikgu tue....ala cepatkan 10 minit je...:)

>>>Mintak maaf ye cikgu...nama dia Cikgu Faridah...seorang cikgu yang kuat berleter tapi ape yang di ajar memang masuk kepala otak nie.....
Blogger Templates

18 comments:

wahida said...

nakal ko yer...cikgu tu sampai sekarang tak tau ke yg tu semua keje korang? hehe....

Zura said...

xth kak..hahaha..baik punye simpan..

Joy said...

nostalgia aja tgk pic papan hitam, kapur dan duster tu....

sahromnasrudin said...

kampi pernah kunci pintu kelas tak bg cikgu amsuk huhuhhuhuhu..jahatnya kami

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said...

x bek taw kOrang....ngeeeee. sesekali sakat cikgu pe salahnye kan?

A N A K - A N A K K U said...

hhaahha bkn form 5 kite smbg kenakalan ke?cikgu same, subjek same, tp lagi melampau 12.40 kita dah kuar kelas.......hahaha bab mcm nie sepakat tol kita dak sekelas

Myra Jay said...

Hehee, bila ingat sekarang nie jadi kenangan terindah kan..
Kesian cikgu tu terkena ngan korang :)

Zura said...

kejam jugak tue sahrom..

Zura said...

a'ah joy..rase nk kembali ke zaman sekolah je..

Zura said...

ala kenangan je kina..hahha

Zura said...

mmg pun mah..kite nie asik kenakan cikgu je..cikgu mate cikgu fauziah..pantang puji mulelah dia perasan..

Redbloodsnow said...

selamat hari guru. zieeee gak yg lom buat entry utk guru. cam dh terlambat ler plak...hehehehe

d_LA said...

hahaha..cian cikgu tu..nakal ye korang ni..hehe

Zura said...

xpe zie..buat je..

Zura said...

hehe..budak lakilah kepalanye dla..

Zura said...

bile jumpe ngan mber2 kelas sure gelak sakan myra bile cite2 balik..

Ardini Humaira said...

selamat hari guru buat semua pendidik :D

Zura said...

thanks dini..