Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 30, 2011

Orang Dah Berbesen² Air Mata...Aku Baru Nie Nak Kumpul Air Mata

Assalamualaikum....


Orang dah berbesen² menangis tengok cite nie aku baru nak layan feeling tgk cite nie...haha..semalam baru aku tengok cite nei betul²...dulu penah tengok tapi tak concerntrate...so no more feeling....

Semalam tengok bertisu² aku ambik lap air mata ngan hidung bagai.....hahaha...sedih erk cite nie....walaupun aku dapat tengok cite nie mase dorang nak kawin...tapi tetap feel tue...macam manalah rasanye kalau kita di situasi cam tue erk...

>>>Pergggh layan nangis beb tengok cite nie...
Blogger Templates

12 comments:

Myra Jay said...

Memang sedey kan citer nie, myra pun layan dulu nangis gak :)

Redbloodsnow said...

hahaha..lawak plak zie baca tajuk akak tu. zie lak...lommm lg start kumpul air mata..haha. tak pernah lg tgk cita nih :D

~AmyLiana8886~ said...

mmg best citer ye sis..hehe

[sutera kasih] said...

cerita tu mmg sdih kak..huhu

Ardini Humaira said...

ngeee... dni nanges2 tengok mas akena tembak tu kak. syahdu oo

A N A K - A N A K K U said...

mmg sedih cite nie..memula komedi pastu tangisi

Zura said...

hehe..akak br nk nangis myra..

Zura said...

tgklah zie..sedih..

Zura said...

best..tip top amy..

Zura said...

yup yan..

Zura said...

akak rase sume part betul touching dini...

Zura said...

tp aku selalu missed yg starting..