Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 3, 2011

Cerita BE, Cheque Nuffnang Dan Air Nescafe

Assalamualaikum....

Sebelum aku bercite lanjut sepanjang cuti 3 hari berderet²....tak puaslah cuti...hehe..aku rasa bagi bape lama pun manusia mana penah puas...sebelum tue meh jamu mata ngan air nescafe nie...tapi aku dah pun jamu tekak aku ngan air nie....

Perggghhh...buih dia...

Cukup sebulan aku menunggu cek dari nuffnang...terima kasih pada kawan² yang advise supaya aku cash outkan hujung bulan..genap sebulan tue aku dapat...29.04 dah sampai kat umah aku...heppynya lah....


Dah ada dalam gengaman tangan aku.....

Dan alhamulillah...bukak² je akaun nuffnang...bertambah lagi BE...syukur yang amat sangat....menjadikan BE aku kepada 4 iklan....seronok betul hati aku..tersenyum meleret tengok BE tue....

Korang dah jawab survey ke...menatang comey tue mintak klik kat dia lah...
Blogger Templates

9 comments:

Redbloodsnow said...

wahhh rezekiiiii..hehe. jeles jap lah..hehe. zie dah 2 bulan takde BE :(

.: iEyLa :. said...

wahhh...akk da cash out..
blnje laaa...hihi

Lana~Bulu said...

tahniah..

amal said...

wah wah banyaaakkk :D
Alhamdulillah rezeki kan..

Zura said...

erm..xpe jeles kejap je kan zie..hehe

Zura said...

waaah ieyla..nk belanje ye...

Zura said...

thanks LB..

Zura said...

alhamdulillah wani..mmg rezeki bln 5 nie..

Myra Jay said...

Wahh betnyer dah dapat cheque, leh blanja ar cenggini :)
Myra blom penah cashout lg :( $$ xmasyuk, BE pun dah takdo :(