Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, May 27, 2011

Gift Dari Myra

Assalamualaikum....

Ingat lagi tak aku ada bagitahu Myra yang hadiah dia dah sampai tapi dek kerana aku tak balik umah mak aku so...ari nie baru dapat buat entry pasal hadiah Myra nie....semalam balik ambik...nak tengok ape Myra bagi...aku tahu korang mesti nak tahu punya...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ini sampul je...hehe...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Ini note je...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Nie baru betul...tapi produk slimming tue sebenarnya macam tak kena je ngan aku sebab aku nak gemukkan badan sikit...hehe...tapi ape pun aku gumbira sesangat dapat hadiah nie...

Terima Kasih Myra.... :)
Blogger Templates

12 comments:

nasazfrog... said...

eleh org slim la katakan.... jeles i tau

A N A K - A N A K K U said...

hahahaahah......minum je lah ra, mane tau leh berisi...;p

wahida said...

kalau tak nak slimming tu, meh pass kat akak...hehe...

アヌム ちゃん said...

aa bestnye nak naikan berat..ni nak turunkan, tak turun2 pun..huhu

Myra Jay said...

Sama2 dear..:)
Owh nak gemuk ye.. alamak tersilap antaq la ni ye :)

Takpe leh pas kat sesapa yg perlu k :)



Tolong Vote "Ada hadiah buat korang…"

Anati Soki said...

dpt gift fridge magnet!!! anat suka!!!!!comel!

d_LA said...

cantiknya FM tu..yg produk slimming tu boleh pass kat dla..hahaha

sarah mohamad said...

bestnya dapat hadiaaaah! HIKS

shameel Iskandar said...

Biasalah org slim mana sesuai guna produk slimming. Tapi try jer, mana tau berlaku keajaiban nnt.

qamarguyz said...

salam ziarah..
wahH..sy0knye dapat hadiah..
da lama tak dapat hadiah dr blogger..hehE

Redbloodsnow said...

zie pun dh sampai gak. meh tgk entry zie ttg gift dari myra plak ek --> http://princessredbloodsnow.blogspot.com/2011/05/gifts-dari-blogger-myra-jay.html :P

Ardini Humaira said...

tahniah kak :D