Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, May 23, 2011

Cadbury Boost

Assalamualaikum....

Selama hari ini aku belum cuba coklat kegemaran Dini nie..cadbury boost...rupe²nye memang sedap...tapi aku kena control makan...jangan makan tak ingat dunia....nanti perut aku semacam je proses mengembangnya...hahaha...

Nampak je terus teringat kat Dini...tue yang terus beli nak cuba tue...panjangnye kuku aku...kena ketip nie...
Blogger Templates

12 comments:

Amni said...

kat kuching macam tak de je.. errr...

wahida said...

akak pun tak pernah try...nnt nak cuba la....

dwaty said...

mana nak beli...care4 ada tak??? nampak cam sedap jer...

Myra Jay said...

Hehee, mmg selalu Dni dok sebut2 pasaL COKLAT NIEH..:)

Myra pun tringin gak nk try.. tak penah mkn jugak :)

アヌム ちゃん said...

sedap ke..nak gak satu..heeee

Liza Razak said...

saya x penah cuba cadbury ni..sok jugak nk pegi beli !!

[sutera kasih] said...

nak try la jgk nnti..mcm sdpla!!

sarah mohamad said...

nak try jugak. sbb ni coklat kegemaran dni kan. hiks

ieda said...

hahahhaha ye betul2 dik .. ceklat nie kena makan beringat :))

sedap tuu .. akak dah lama x makan tuu :))

mzhany said...

sedap eh, cadburry boost nih?

Redbloodsnow said...

sedap ek. leh zie beli utk dillah nnti..hehe. if beli utk diri sendiri...tak akan kot. sbb zie tak minat ceklat..hiksss

Ardini Humaira said...

sedaaaaaaaaaaaaappp! akak kalo beli dua kasi dni satu hik3


p/s: kak... sarung hp lom siap lagi.. t dni poskan tau hehe lama lak nak siap kali ni. sorry tau kak :)