Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 3, 2011

Pemenang Komen Paling Banyak

Assalamualaikum....

Terima kasih MJ atau Myra....sebab nak bagi something atas perangai aku yang suke mengomen je nie......hehe...itu cara aku untuk hargai kawan² blogger sekalian....aku di tangga teratas....tak sangka tue...

Sebenarnya aku tak penah pun terpandang bende tue kat sidebar blog Myra nie....lepas tue lately nie terpandang lah listing tue...terkejutlah sebab nama aku yang atas kan....dasar betul aku nie...ini kali ke-2 aku dapat hadiah sbb rajin komen...sebelum nie dari Ya...

>>>Tahniah jugak untuk Zie Redbloodsnow...dia pun tercalon....MJ kata pemenang dia nie gabungan 2Z...hehehe...jangan marah ye Dini akak bergabung kejap ngan lesbo terlarang Dini...


Dengan 55 komen selama 2 bulan..
Blogger Templates

12 comments:

Sharinginfoz said...

seronok kan ada pelawat tegar

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

tahniah ;)

Myra Jay said...

Hehee... Tahniah ye Zura.. Oh ya betul gak Dni lesbo ngan Zie.. Aiyaakkk Dni jangan majuk ye :)

lady-D said...

wahhhh..tahniah zura..mmg tegar tuh^^

Zura Tahir said...

sharinginfoz - hehe..mmg best

Zura Tahir said...

thank joy...

Zura Tahir said...

thanks MJ...kalau dini majuk abislah kite MJ...

Zura Tahir said...

thanks dla...xsangka plak jd tegar sebegitu...

Ardini Humaira said...

tahniah kak & zie.. hik3... tak marah kak.. tapi adiah akak ngan zie kasi kat dni ey.. miahahaha lariksssssss

iedaurora said...

visit dr blog MJ, follow kamu...

http://iedaurora.blogspot.com/

Zura Tahir said...

mana boleh..hehe..kalau hadiah zie dini kena tanya dia...hahaa..

Zura Tahir said...

thanks ieda