Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, May 3, 2011

Cawan Coca Cola Dari McDonalds

Assalamualaikum......

Wow aku teruja sungguh nak memiliki cawan dari McDonalds nie...tolonglah aku dapatkan....cantik cawan nie...geram je tengok...bentuk tin minuman coca cola....sempena ulang tahun ke 105 (ye ke) coca cola...

Ada macam² kaler...nie adik aku punya....aku tumpang pegang n minum je...

Dalam genggaman aku dah nie...nak kena miliki nie...geram aku deh..
Blogger Templates

8 comments:

amal said...

cemane nak mendapatkan benda alah ni?

sahromnasrudin said...

ASSALAMUALAIKUM..

kfc pun ada tau kalau amek yg fmly pakej punya..tp depa bg bekas makanan dan bukannya minuman

b a m b a m ' s said...

kiter dah ade 2!hahahaha.. tp sama kaler lar..itam jugak 2-2 tuh..huhuhu

Zura said...

beli set kat mcd yang ada ais krim tue...ala wani tanye je kat kaunter mcd tue..

Zura said...

waalaikumsalam
sy kureng sikit kfc nie sahrom..sbb tue xkesah sgt promotion kfc...

Zura said...

ala Cb nk satu..huhuhu..

@e_da said...

akak pun tengah kumpul... seminggu 1 warna.. nak tunggu warna hijau kuar lak 5 jun..

Myra Jay said...

Itula ada perasan gak promosi cawan nieh ;) tp blom sempat terjah, dah lama xmakan Mekdi, dekat sebulan ha.. Selalu terjah makan eskrem je ;)