Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 26, 2011

Di Kesempatan Ini

Assalamualaikum....


Di kesempatan ini aku nak mengucapkan selamat hari raya...dan menyusun sepuluh jari tanda kemaafan ikhlas dari aku andai kata tersalah budi bicara dalam penulisan ini atau di komen² entry korang....sesungguhnya aku insan lemah yang sentiasa khilaf akan setiap perbuatan aku...

>>>Pesan aku...sesapa yang balik kampung tue berhati²...semoga selamat sampai...heppy² selalu....tak de mood nak buat keje dah nie....hikhikhik...

~ zura ~

10 comments:

Nida said...

Salam Zura..

Selamat menyambut Aidilfitri yang bakal menjelang tiba... makan ketupat ingatlah Kak Nida yang jauh ni ye...

.: iEyLa :. said...

SELAMAT HARI RAYA kak!!!
have a safe journey.. ;)

zh-ena said...

selamat hari raya ra

NM02 said...

selamat hari raya aidilfitri. maaf jika ada kekasaran atau tersilap bahasa sepanjang saya komen dalam n3 kamu. take care sepanjang cuti raya nnt ye.. maaf zahir dan batin

velasrizal said...

wah de pelita dah blog zura skrg ni.. cantik la

[sutera kasih] said...

Selamat hari raya kak zura :)
maaf zahir & batin..
makan kueh raya jgn lupa saya hehe

atty's said...

selamat hari raya & maaf zahir batin andai ada salah dan silap kty selama kita berblogging nie.

♥CIK SHA♥ said...

selamat hari raya untuk akak jugak..^_^

d_LA said...

eh, dah terwish kat entry atas..hehe
soriiii..hp eid mubarak, maaf zahir batin^^

Redbloodsnow said...

selamat hari raya kak zura :D