Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, August 10, 2011

Siapkan Keje Cepat

Assalamualaikum.....

From google album's

Tipu aku taklah seteruk ini busynye....sekadar busy sikit² je....tak delah sampai tertonggeng² melayan keje berlambak macam tue...file aku pun tersusun kemas je kat belakang aku nie...meja pun masih boleh tengok lagilah table planner....hikhik....

~ zura ~

18 comments:

.: iEyLa :. said...

hikhik...same la kite kak..
bole dikawal lagi la..hehe

krole said...

teruskn usaha wak...cepat2 hehehe

Isteri Encek Bard said...

klu ada kerja mesti nak segerakan cepat sebab hati akan rasa senang jer

dwaty said...

selamat bekerja...

mr_mrs mikko said...

keja keja kejaa!
hihih....
kalo mcm ni lah keja,
gilaaa aku...

[sutera kasih] said...

kalo betul2 tunggang langgang cmtu, kesianla dear hehe

ieda said...

akak dik kalau sesibuk mana sekalipunn meja di tmpt kerja kena tersusun kalau tidak lagi akak serabut :)

wahida said...

siapkan keje cepat pastu gi BW tau!!
hehe..

|| NaFiRaa || said...

bz jugak.. huhuhu

Zura said...

still under control..hehe..jgn pengsan sudah..

Zura said...

chaiyok3 krole...

Zura said...

itulah IEB...kena ade semangat..

Zura said...

u too dwaty..

Zura said...

hikhik..mr_mrs miko..serabutlah kalau cm nie..

Zura said...

mahunye tergolek2 kerusi yan....

Zura said...

akak cm sy..meja kena kemas even keje berlambak..

Zura said...

smbil buat keje boleh je BW kak..xde halnye...

Zura said...

slow2 buat keje nafira..