Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 12, 2011

Buka Di Luar

Assalamualaikum....



Sebenarnya aku idamkan sate.....tapi alhamdulillah Allah memberi rezeki yang tak terhingga pada aku merasa nikmat deria rasa darinya.....lepas balik keje...baru masuk pintu aku dah ajak adik aku buka kat McD BRP.....

So berangkatlah ktorg pegi ke sana seramai lima orang....aku, mak aku, adik aku Ceah ngan Wiyah dan anak buah kesayangan Zana...mak dia tak ikut sebab bapak dia nak balik dah...so kirim jelah kat ktorang....

Nasib baik masa tue tak ramai orang....lepas buka sikit² terus pegi sebab takut jugak kalau² ramai orang....first time dapat parking depan McD....selalunya parking kat petronas je....sebab McD nie sebelah petronas....

>>>Alhamdulillah dengan rezekinya.....sate oh sate....

~ zura ~

16 comments:

TS said...

oppsss..seb baek pose..hehe

maszmadi said...

bestneyr dapat makan reramai kan..... erm, lama x makan McD nie.. cam teringin lak..

si cantik sally said...

fuhyohhhhh..bergerrr..nyum2..ase nak buke pose di luar erm...tp still bz la..

A N A K - A N A K K U said...

heheeh aku dah 2-3 x bad ajak, tp mcm xde selera je nak g mcD...hehheh

Myra Jay said...

Sedapnyer Makan kat mEKDI :)

Myra sekarang nak kena berpantang makan ayam ngan daging... :(

|| NaFiRaa || said...

wew!! sedapnye!! lama x makan beger mcd.. teringin plak nak makan..

zh-ena said...

lunch nie aku mkn mc'd ra..hehehehehe kata bulan mengambang :p

Zie Madini said...

Ya ALLAH..sedapnyaaaa tuee. gluppppp gluppp

Daddylicious said...

McD..apa sahaja pun sedap...hehe

kurus said...

sob sob sob

bila nak makan nie !!!!!!!!!

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

last week mkn mekdi gak..tp double cheese je ;)

Ya ALiya said...

ya pernah sekali je makan ni,tapi tak kena dengna selera ya dr dulu lagi,ya lagi suka double cheese burger.....

anumuchan said...

nyum2.sedapnyaaaa

[sutera kasih] said...

huhu sabar je la..xdpt nk ngap :P

Izzati Liyana Sabri said...

mcd pun teringin jugak nak makan. selalu kalau kat kolej,sampai muak nak muntah je rasa. tapi bila kat rumah, mesti nak mengidam. aisehh.

Zura Tahir said...

mcd terbaeeeekkk...hhee..