Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, December 14, 2012

Padang Teruk Dengan Pengadil Yang Senget

Assalamualaikum....


Amacam dengan perlawanan semalam...puas hati tak...hehehe....memanglah tak puas hati sebab mutu pengadilan yang berat sebelah....macam kena suap je pengadil dari Korea tue....dari awal permainan lagi dah nampak berat sebelah pengadil tue....

Semua jelas dengan isu nie terutama sekali kita rakyat Malaysia nie...memang sangat² tak puas hati....lagi² bila Fadhli Shas di layangkan kad merah...bila di pikirkan memang tak patut pun di layangkan kad merah bukan gaduh besar smpai bertumbuk pun...

Apapun memang sedihlah bila pemain kita di perlakukan begitu....memang macam di aniaya kan...kehilangan Fadhli Shas memang sangat mengugat rentak permainan Malaysia yang telah di atur oleh Datuk Rajagobal....apa pun Malaysia bermain dengan baik tapi nasib je tak sebelahi kita....

Dengan keadaan padang yang sangat teruk pun salah satu sebab Malaysia gagal menuju ke kawasan Thailand...banyak nau insiden player jatuh...sampaikan goal keeper Thailand pun boleh jatuh lepas buat tendangan...yang itu aku gelak sakan....macam kelakar je tengok dia jatuh....kahkahkahkah...

>>>Apa-apa pun aku tetap sokong Harimau Malaya walaupun mereka tumpas....syabas Harimau Malaya...banyak konspirasi dalam perlawanan semalam....sangat tidak adil...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

6 comments:

Mimie said...

memg teruk thailand nih

intanfirdaus247 said...

dugaan yg sungguh getir

Ya ALya said...

Ya emosi sampai hari ni....

Nafira usof said...

tak puas ati jugak!
geram sgt tengok pengadil malam tadi!

Myra Jay said...

Takdak rezeki buat Harimau Malaya tahun ni, takpe 2 tahun lagi cuba lagi :D

zh-ena said...

semangatnya eheh