Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 2, 2011

Alhamdulillah Rezeki Aku

Assalamualaikum....

Ini rezeki semalam...sapa sangkakan rezeki manusia nie...kekadang kita tak terpikir pun akan dapat itu ini....tup tup je ada orang yang baik hati dengan ikhlas bagi kat kita rezeki tue...bukan dari segi makanan sahaja...dari segi benda pun di kira rezeki...

Semalam pepagi lagi..bos aku bagi ktorang keychain cantik nie...cantik sesangat...aku suka sebab dia berjurai²...tapi kawan aku punye lagi lawa siot...siap ada tulisan COACH....aku minat COACH..rasa macam nak tukar ngan dia je....

Pegi umah abang aku...kakak ipar aku plak bagi kasut sebab dia tak boleh pakai...kasut tue adik dia bagi...sebab tak muat dia bagi aku...rezeki lagi...lah nie aku ada 2 kasut nak pegi keje...kasut tue aku simpan dalam kete..dah macam rak kasut dah kete aku tue...hehe...

Nak tengok keychain ngan kasut aku baru dapat tue...meh jom turun bawah meh....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


Haaaah...alhamdulillah dengan rezeki ALLAH s.w.t...
Blogger Templates

22 comments:

A N A K - A N A K K U said...

Sykur....moga rezki kita makin bercurh²

d_LA said...

bestnye...comey tol keychain tu..kasut bling2 gitu..nice^^

::blog anak jawer:: said...

mmg rezki dtg bergolek tu...he3

-Yok mampir diluk = menangis dalam panggung sebab tengok nurkasih...

Myra Jay said...

Kasut tu mmg cantik.. berkenan sangat tengok..:)

apapun tahniuah ye kak Zura :)

Farah Shamsudin said...

rezeki tuu.. dapat dua sekali..:)

sahromnasrudin said...

serious kasut tue cantik..mcm ala2 sinderella tau :-)

etiey.com© said...

cantik!

aTy _faRed~ said...

besh nyer dapat kasut...!!! suker..!! eerr..tak de ker orang nak kasi ai kasut ek...huhu

~aSHa~ said...

rejeki rejeki...

kastu tu sangat la cantik....perghhhh...

Ardini Humaira said...

woaaaa bertuahnya akak! keycain tu lawa. kasut tu pon lawa :)

Redbloodsnow said...

whoaa! lawa lah. keychain lawa, kasut pun lawa. ailikee. ni yg nk jeles nih...hehe

Zura said...

imah-amiiiinnn.

Zura said...

mmg cantik keychain tue dla..

Zura said...

dtg bergolek2 plak ye AJ..

Zura said...

hehe..mmg cantik myra..blink2 gitu..

Zura said...

tuelah farah..sapa sangkak kan..

Zura said...

haha..ala2 cinderella ke sahrom..

Zura said...

thank etiey..

Zura said...

free tue aty..sapa xsuke kan..

Zura said...

erm..buatan manusia yg cerdiik asha buat kasut tue nmpak cantikkan..

Zura said...

dua2 lawa ye dini..syg plak nk pakai..haha

Zura said...

xmoh jeles zie..koleksi zie pun lawa2 jugak..