Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, June 10, 2011

Blog Aku Kena Samak

Assalamualaikum....

Merry go round haram...hehehe..kena samaklah blog aku pas nie....adoii...macam²....dari segi ape yang haram erk..??
Blogger Templates

22 comments:

|| NaFiRaa || said...

hehehe.. macam2 lah dorang nih kan..

ieda said...

adehhh mcm2 hal lah dik .. huhuh

Nida said...

lorrrrrr..... awat jadi lagu tu.. hang ada letak DNA bab* ke dalam blog hang ni..hehe

アヌム ちゃん said...

haha.keyword tu kadang2 memang keluar pelik2 je..huhu

Ati Masrif said...

kak ati masih tak faham dari dulu lg
mana dtgnya tulisan2 itu ye..?
ada org yg tulis ke ...


sekian

org yg mmg tak tahu

A N A K - A N A K K U said...

hahahahaah...haram tue mcm cetak rompak ker ra?adoiyai memacam tol

Miecyber said...

Samak dengan 1 air tanah & 6 air biasa yer..

Kesan Malaria melalui hand phone
Di Mana Ada Kemahuan, Di Situ Ada Jalan...
Bangladesh VS Vietnam

Ardini Humaira said...

keyword tu memang tak tahan kalo kita layan kan kak hehe

Redbloodsnow said...

Samak kak, samak. jgn tak samak..hehe

sarah mohamad said...

haha. keyword ni ntah pape lah. samak samak samak. hihi

Myra Jay said...

Adoila macam2 keyword kan kak.. Sabau jela..

Zura said...

hehe..nk buek cm no nafira..

Zura said...

tuelah kak ieda..

Zura said...

hahaha...lawaklah kak nida nie..tiada sebarang DNA bab pun dlm blog nie kak..

Zura said...

yelah..kekdg anum drg xth nk cari exactly word tue yg main taip je tue..

Zura said...

bile kite nk cari sesuatu info kite taip je kat google tue kak..so itulah yg kuar...nasib kekdg masuk dlm blog kite...

Zura said...

ntahlah mah...

Zura said...

hehe..nti sy buat ye miecyber..

Zura said...

tue lah dini..lagi lawak dr maharaja lawak kan dini kan..

Zura said...

hehe...nti akak samak ye zie..

Zura said...

hahaha..nk buat cm ne sarah..

Zura said...

haha..sabau je lah nie myra..tp kekdg bleh jd bahan plak..