Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 2, 2011

Dla Macam Mana Nie

Assalamualaikum.....

Nak belajar melukis guna photoscpae yang macam Dla ajar tapi bila bukak photoscape jadi macam nie...macam mana nak pandai melukis nie...hehehe...kena download balik ke erk...adooii..korang ada jawapannye tak...


Macam nie lah jadinya Dla....bukanlah blank tapi button sepatutnye boleh klik tak boleh klik....
Blogger Templates

12 comments:

wahida said...

heheh...akak lagi buta bab2 ni....

maszmadi said...

huhu x tau ler...

zura, nanti dah pandai, bolehlah masz berguru ngan zura pulak.. hehe

Anati Soki said...

anat nk menolong pun tak mampu.. hehe.. anat bab edit2 ni.. anat banyak guna photobucket je.. heheh

Ardini Humaira said...

dni lom cuba lagi. nak try gak ikut tutorial DLa :)

Redbloodsnow said...

eh..baru tahu kat photoscape leh lukis gak...hehe. zie selalu guna edit je..hikss

d_LA said...

sori yunk, baru sempat bw..dah amik yg page punya kan??dla pun tak faham nape jd gitu..huhu..dah try bukak yg dla punye x jd camtu la pulak..heran ni

Zura said...

sy pun buta jgak kak..:D

Zura said...

hehe..clever masz nie..xpe..sharing is caring..

Zura said...

oo..akak gune nie je anat..sbb nie je yg reti..hehe

Zura said...

tuelah zie..akak pun br th..:D

Zura said...

tuelah dla..xth nk buat cm ne...

Zura said...

tutor dla yg bagus dini...