Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 20, 2011

Empat Sekawan Dalam Annissa

Assalamualaikum....

Rasa macam dah lama nau tak menulis ayat-ayat kat dalam blog nie....hehe..kecoh plak erk...padahal orang lain sampai bertahun blog dia terbiar...okey...sebenarnye...mood aku agak merundum sejak akhir-akhir nie....bosan yang amat...tak lalu nak blogwalking.....

Okey...sekarang nie aku cukup minat ngan cite slot samarinda yang tengah main kat t.v sekarang nie....kisah empat orang kawan yang berusaha untuk bangunkan syarikat tekstile milik dorang....lakonan Fiza Elite, Rozita Che Wan, Aida Aris ngan Faradhiya....

Jalan cite dia memang best tapi bukan lain dari yang lain erk...cume jalan cite yang boleh aku ikuti lah...tentang pengkhiatan antara kawan baik, penyelewengan duit syarikat dan macam-macam lagilah konflik dalaman....malas nak cite...

>>>Cite nie ada 13 episod saje...setiap ari Selasa - Khamis jam 10:30 p.m...oh ye...lupe plak..nak dengar OST drama nie...korang klik kat Dimana Dimana.....
Blogger Templates

16 comments:

ieda said...

looor awat x der mood dik .. ermm biasa tuu .. akak nie masih bertahan .. ekekke :)

aah akak ada jugak tgk cite nie .. ok lah tapi x folo .. x der masa nak folo vs x sempat ekkeke

Joy said...

pernah gak tertengok sekali dua aja..cian pulak dgn si Fiza elite..sampai hati tu kwn baik buat cam tu... :(

Sharinginfoz said...

tak le panjang citer ni, so tak berjela2 ya

dwaty said...

CIAN LA SI ANA TU KENA TIKAM DARI BELAKANG...

maszmadi said...

minat ngan cerita ni tapi... malam sangat lor.. kadang2 tengok cerita tu, kadang2 cerita tu tengok masz.. haha

amal said...

uiks, apesal takde mood?? besela tu kan blog tinggal bertahun2, macam wani dlu ehehe.. lama gak tinggal blog. skrg baru nak up balik slow2 :D

penah tengok cite ni sekali je. rozaita che wan rupenye madu si fiza tu kan. buleh pulak camtu ehe

sahromnasrudin said...

tgk rozita dlm citer nie mcm bos besar huhuhuhuhhh

[sutera kasih] said...

sy suka tgk drama ni..best!! kesian tgk fiza kena madukan dgn besfren sndri huhu

Zura said...

sy sanggup tido lmbat kak sbb nk tgk cite nie..hhe

Zura said...

tue lah joy..ish ish

Zura said...

sebab tue nk mengadap cite nie sbb xpanjang..

Zura said...

erm..lumrah hidup tue dwaty

Zura said...

xpe masz..bleh layan tonton..

Zura said...

bende nie byk jd wani..

Zura said...

hehe...br menjadi watak dia...

Zura said...

a'ah kan yan..sian ana.,