Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 30, 2011

Lori Air Syabas Masuk Kampung

Assalamualaikum....



Kalau korang masih ingat...aku ada ajak korang teka gambar nie dalam gelap kan...sebenarnya situasi nie first time dalam hidup aku selama 30 tahun hidup nie...tak penah-penah rasa situasi cenggini...sebenarnya ada gambar yang terang tapi dah corrupt....

Sebenarnye gambar nie gambar lori air syabas tengah menjalankan tugas mengagihkan air tuk orang kampung aku sebab dah 3 hari kampung aku tak de air...kata sampai Jumaat lepas...tapi sampai hari Ahad pun masih tak de lagi air...

Alhamdulillah kalau umah mak aku tak de air....ktorang ade air perigi belakang umah....so tak de lah risau sangat....tapi satu perigi tue kena kongsi 3 rumah....cuma nak rasa situasi ambik air je...ktorang bawaklah 2 botol air 5 liter ngan 1 baldi sedang....

>>>Korang pernah rasa kes macam nie tak...seronok kan..??

~ zura ~

4 comments:

Myra Jay said...

Tak penah rasa la kak..
Masa nak amik air tu mesti meriah kan, tp hidup xdak air nie sengsara rasa..

d_LA said...

ooo...ingatkan pic ape la aritu..puas dah tilik..hehe..cni kalo xde air, pegi mandi kat opis..haha

Zura said...

org cakap baik xde api dr air..

Zura said...

hehe...sebab tue gelak bile dla jawab air kelapa..