Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 1, 2011

Bulan Julai Adalah Bulan Aku

Assalamualaikum.....


Image dari google...

Hari nie 1hb...kejap je dah bulan Julai tahun 2011....terasa masa berlalu dengan cepat....umur pun semakin meningkat....perubahan dalam diri pun kekadang aku tak terasa pun...hari² yang aku lalui sama je...hehe....ke aku yang tak perasan....

Bulan Julai nie sebenarnye adalah bulan feveret aku....korang pun tahu kan bulan Julai nie bulan ke tujuh dalam kalendar orang putih....nombor tujuh tue kan nombor feveret aku....semoga bulan aku nie menjadi bulan yang terbaik untuk tahun nie....amiiiin....

~ zura ~

14 comments:

アヌム ちゃん said...

betul la.rasa cepat sgt dah july..huhu

maszmadi said...

amin amin amin.....

sahromnasrudin said...

julai juga adalah bulan kelahiran sy hehehehee

|| NaFiRaa || said...

aminnn.. moga jadik bulan julai yang lebih baik dari tahun lepas..

Myra Jay said...

Aamiinn.. moga tuah sentiasa menyebelahi akak ye :)

velasrizal said...

suka gak bln 7 ni tp xde makna tertentu

d_LA said...

bday zura bln tujuh ke?

~aSHa~ said...

semoga yg terbaik untuk kamu bulan julai ni...

cikguden said...

zura on 7. opsss

amal said...

bulan 7 ni pon ada makna jugak buat wani :)

b a m b a m ' s said...

kita pon suka no 7!! :)

wahida said...

eh, ko sama mcm aku la...aku pun suka nombor 7...nombor 4 pun aku suka...

[sutera kasih] said...

sy pun suka number 7 !!! hehe

Redbloodsnow said...

tu la kan kak zura. kejapppp jek masa berlalu. tinggal 4 bulan je lg zie nk bertukar status