Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 7, 2011

Ramai Yang Nak Tahu Kesudahannya

Assalamualaikum....

Alhamdulillah semalam aku punya graf nuffnang naik agak tinggi jugaklah berbanding dengan hari² sebelum nya....walaupun tak sebanyak mana tapi sikit sebanyak menyumbang kepada $$$ nuffnang yang sebenarnya tak bergerak²....okey tak de hal nya....

Kerana entry pasal Fida Ibrahim lah graf aku menampakkan bezanya dengan hari² yang lepas...orang kita nie kan laju je kalau pasal artis atau pasal isu kebaboomm yang hot...orang kita kan memang prihatin...



Turun naik turun naik graf tue...sebenarnya itulah mood aku seminggu nie....sangat lah tak berapa baik...



Key pagi nie penuh nama dia je...sebab orang nak tahu ape kesudahan cita si Fida nie...lastly si Azuan tue yang kena bang...hahahahha.....memang gelakbesar aku nengoknya semalam....kalau si Fida yang kena bang aku rasa memang rancangan tue teruk kena condemn...

Meh saji mata anda dengan nie ye...

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*



~ zura ~

10 comments:

wahida said...

org kita mmg suka citer2 hot ni kan, nak2 gosip panas...hehe...

~AmyLiana8886~ said...

menda tu kak? roti john ke? hheheeh

ieda said...

biaslaah dik .. yg hot2 tuu sure org nak tahu kan .. info tu dik :))

aloor mood akak ari nie lak x beshhh huhuhu

amal said...

roti john ke tuuuu.. sedapnyee

Zura said...

hehe..prihatin namanye kak..

Zura said...

bkn roti john amy..longtai...mcm GCB & subway lah..burger jenis panjang..

Zura said...

alahai kak..kejar balik mood tue kak..

Zura said...

longtai nie mirip pd subway atau GCB..wani dh pnah try ke..??

zh-ena said...

mmg bab2 gosip nie org laju jea nak tahu

Zura said...

biaselah na...