Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 6, 2011

Sajian Lazat Malam Tadi

Assalamualaikum.....

Malam tadi dinner makanan nie...longtai burger ayam...tapi kureng sikitlah rasanye...mungkin sebab aku ambik ayam kot...kalau daging lembu sedap kot sebab biasanya kalau lada hitam nie sedap kena dengan daging.....

Aku beli kat Saujan Utama...lepas hantar adik aku pegi mengaji kat situ aku singgahlah beli longtai nie....lama jugak usha nak makan longtai nie kan tapi asiklah dok usha je...akhirnya dengan rezeki Allah aku dapat jugak makan....

Meh tengok macam mana rupanye.....


Ini bungkusan nye...


Tisu pun siap ada cop OTAI tue....


Haaah...tengok tue...aku dah bukak bungkusan nye...


Aku bukak lagi....masa nie dah tertelan² air liur aku dah nie....hehehe...


Wooow...sangat selera menengoknya...ape lagi...time to eat....don't look at back or right and left side...

~ zura ~

14 comments:

Nens Collection said...

menyelerakan..sy suka ayam..x suka daging..huhu

Joy said...

lazat dan menyelerakan sungguh ;)

ieda said...

hukhukhuk mencik ! :)

dwaty said...

longtai burger??? first time dengar... dah macam roti john la...

Zura said...

sy dua2 pun bedal je.hee

Zura said...

pe lagi joy..kena carilah..

Zura said...

nape kak menci plak...hehe..terliur erk..

Zura said...

lebih kurang cam GCB je dwaty..kalau roti john panjang..nie sedang2 je..

Ardini Humaira said...

kasi dni kak.. terliur dah ni hehe

[sutera kasih] said...

perghhhh lapar terus saya tgk gambar2 tu kak.. :(

Zura said...

ambiklah dini..hehe..

Zura said...

hehe..saje nk buat yan lapa..

Myra Jay said...

Memang sedap giler nengok ha :)

Zura said...

hehe...saje bg terliur..