Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 4, 2011

Cornetto Mini

Assalamualaikum....

Korang mesti penah makan cornetto mini kan...ape korang rase...sedap ke atau tak puas....aku tak puas makan ais krim mini cam nie...rasa sayang nak makan pun iye jugak...kecik bebenau...sekali masuk mulut je terus abis....

Rugi sebebnarnye kalau beli yang mini cam nie...tapi sekali sekala nak rasa boleh lah...ini pun harga dah RM7.00++....kalau kat supermarket ada je ais krim kon cam nie yang besar harga baru singgit....

Alhamdulillah dapat jugak merasa ais krim comel nie masuk mulut....beli sekotak makan ramai²...itu yang aku rasa paling nikmat...ramai² tue sapa lagi kalau bukan dengan famili sendiri...masa² berharga kan...




Kecil di tangan...

~ zura ~

15 comments:

amal said...

mesti sekali ngap je kan

Joy said...

kecik tapi yummy..last week..weols mkn magnum mini..sedap jugak

zh-ena said...

nie fov umairah nie

dwaty said...

tak puas la zura makan mini ni... hari tu dah beli... sekali 3 aku ngappp... hahahahah

|| NaFiRaa || said...

tak puas makan.. kecik sgt!!

emieysandra said...

sedapnyer!! dh lme xmkn aiskrim sb mslh gigi yg xleh kne ais =.='

Ya ALya said...

pernah gak sekali makan......

sarah mohamad said...

sedap nyeee zura :D tapi tahu dah mesti zura tak cukup kalau setakat 1 je kan heheh

[sutera kasih] said...

sedapppp...tp mcm xpuas plak kan kak..hehe nk beli yg besar punyaaa

~AmyLiana8886~ said...

bestnyer...

zella y said...

pernah celi ais krim mini ni..sedap....

Redbloodsnow said...

Kalau bg zie yg tamak mkn ni..amatttt lah tak puas taw si mini ni...HAHA :D

velasrizal said...

walaupon kecik tp mengancam kan

shameel Iskandar said...

kecik tapi sodap

Ardini Humaira said...

sedap sedap sedap! skali ngap je ni.. hehehe... lazat berkrim :D