Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, July 28, 2011

Go Go Go Harimau Malaya

Assalamualaikum.....


Malam nie Harimau Malaya menentang Singa.....mana lebih hebat kan...harimau ke singa...harap² Harimau Malaya menang malam nie tundukkan Singa....semoga gigi yang di asah dapat mematahkan segala serangan berbisa Singa....

Jangan Harimau Malaya terlalu konfident dan leka dalam setiap serangan atau pun pertahanan sudah...go go go Harimau Malaya....buktikan ngauman Harimau Malaya berbisa....tak nak target goal lah sebab macam² boleh jadi dalam masa 90 minit....

~ zura ~

16 comments:

maszmadi said...

go go go harimau..... ngaummmmmm!!!!!

amal said...

tak sabar nak tau result malam ni.. nak tengok tapi takut huhuhu

Myra Jay said...

Moga Harimau Malaya bakal mengaum malam nie..
Singa sila takut ok :)

Dapat 2-0 takpe dah, jgn singa pun balun sebijik jenuh la:)

dwaty said...

tak sabar nak dengar harimau mengaum...

.: iEyLa :. said...

xsabar nak balik keje..
nak pakai baju biru nih..hihi

Joy said...

tak sabar jugak. so mlm ni x masak. tapau sesiap :)

b a m b a m ' s said...

GO MALAYSIA GOOOO~!!

sarah mohamad said...

kalah sudaaaah! tapi takpe, kalah bermaruaaah go go go #harimaumalaya

Zura said...

waaah..masz ngauman seluruh alam tue...

Zura said...

berdebar2 wani..hehe

Zura said...

mmg target 2-0 tp 90 mnt mcm2 boleh jd myra...

Zura said...

hhaaha..jgn salah ngauman sudah dwaty..

Zura said...

semangat nie ieyla...

Zura said...

hahaha...sanggup xmasak ye joy..

Zura said...

go malaysia gooooo n gooooll

Zura said...

blm rezeki lg sarah..xpe..