Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 15, 2011

Mimpi Kereta Nak Kena Jual

Assalamualaikum.....

Semalam kan aku buat entry pasal botol kosong yang di letakkan atas kereta....klik Apa Tujuannya...malam tadi tido....aku mimpi....aku parking kete aku kat satu kawasan yang aku tak pasti....

Bila aku nak pegi kat kete aku je aku tengok ade botol atas kete aku...terus aku terjerit kecil...mana ada aku nak jual kete aku...aku sayang kete aku tue...sapa lah yang buat macam nie...nayakan aku je tau...uwaaaaaaaa...nasib baik mimpi je...hehehe...

>>>Pepagi Jumaat nie mengantuklah....

~ zura ~

17 comments:

atty's said...

Entah2 pentanda nak tukar kete baru kot.?

d_LA said...

hehe..naseb bek mimpi jer..
zura, send address kat email dla leh?

kertaslukisan@gmail.com
thanx ya^^

Zura said...

alahai kty..merajuk plak kete tue kang..

Zura said...

aik..nk buat ape nie dla..suspen je bunyinye..

Joy said...

huhuhu..sampai masuk dlm mimpi..syg kan dgn aset hasil titik peluh...

dwaty said...

biasala tu... sampai terbawa2 dalam mimpi... ker nak tukar keta baru???

maszmadi said...

wah! ada can nak tukar kereta baru nie... hehe

Ya ALya said...

nak dapat yg baru la tu......

NM02 said...

ai... sampai terbawak dalam mimpi... hehehe

wahida said...

hahaha!! klaka la ko ni..

nasib baik mimpi je...

Diana @ bilakukatacinta said...

ai dear....botol tu tanda kite nak jual kete ke? (soalan naif...hehe)

ieda said...

haaaaa kan petanda nak dpt keter baru eheksss :))

Myra Jay said...

Seb bek cuma mimpi, kalau kenyataan cheq pun xsanguup :)

Sharinginfoz said...

nak beli kete baru le tu ya

~AmyLiana8886~ said...

kalau kenyataan memang menangis r jawabnyer akak nie..hehehee

[sutera kasih] said...

kak zura, itu tandanya mimpi akak tu akak nk dpt kereta baru hihi

amal said...

hahahahaha kelakarla zura ni. ni mesti sebab dok pikir2 sangat pasal botol atas kete tuh. kan dah terbawak2 dalam mimpi ehehehe