Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, July 6, 2011

Lega Bila Niat Dapat Di Tunaikan

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...niat aku sudah tertunai...tinggal nak sampai kepada pemiliknya sahaja....sangat lega bila sesuatu yang kita niatkan dalam hati dapat di tunaikan dengan lancar sekali....sampul memang dah ada lama dalam tangan..tinggal isi dalam je dok pikir² nak bagi ape...

Kepada pemilik barang ini....semoga heppy dengan apa yang aku bagi....ikhlas dari aku untuk kamu...mintak maaflah sebab terlalu lambat sangat send kan barang nie....



Terbanglah wahai pos express dengan jayanya....

~ zura ~

16 comments:

Fahmyliana said...

nak bagi kat amy ke kak? hehehehe..

wahida said...

sapalah gerangan yang bertuah tu...

Heidi Shafiq said...

nak gak..

Zura said...

aik..dh tukat profile amy..hehe..ntahlah..sapa lah yg dapat..

Zura said...

sapalah org tue ye kak...

Zura said...

nak..erm..kena lepasi sesuatu dulu heidi..

Ardini Humaira said...

wahhh bertuahnya penerima tu nanti :)

p/s: kak, sok dni mula sem baru.. so dni akan ke rumah sewa kawan dni tu. dia sapai kelantan malam ni. leh amb sampul pos tu dengan dia :)

Salwa said...

bertuah orang yang dapat tuh.rezeki.

[sutera kasih] said...

bagi saya ke kak?hehe

Zura said...

okey dini..akak tunggu..:D

Zura said...

alhamdulillah salwa..rezeki memasing kan..

Zura said...

hehe...kalau ade alamat yan okey je..:D

Myra Jay said...

Terima kasih kak...
Tak sangka sampul tu sampai kat rumah Myra..heheee
Terima kasih sesangat

Myra Jay said...

Kak,

entry khas untuk akak, autopublish Isnin jam 10am.


http://normj1001.blogspot.com/2011/07/surprise-gift-seorang-blogger.html

Zura said...

hehe..surprse tuk myra..

Zura said...

owh..siap buat entry ke myra..thanks again..