Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 8, 2011

Sapa Yang Terkena Sebenarnya

Assalamualaikum....


Kan ari tue aku ada buat entry pasal Fida Ibrahim nie di malukan dalam rancangan Bang Bang Boom....klik Kesian Dia...Tapi Sapa Yang Terkena....memang kesianlah tengok dia di malukan dalam rancangan tue...sapa perempuan pasti tersentap giler ngan segmen tue....

Tapi kalau korang nak tahu...sebenarnye sapa yang kena bang....sume sedia tahu yang kena bang adalah lelaki Azuan yang menghantar rombongan meminang tue kan....biar dia rasa....hahahaha...memang gelaklah nengoknya....

Tapi ada lagi yang kena bang.....meh scroll down....

**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**
**

Penonton yang menonton termasuklah aku...hahaha...hampeh...

~ zura ~

14 comments:

amal said...

hahaha.. tulah, yg betul2 terkena sebenarnye penonton la ehehe

NM02 said...

cehhhhh!!!!!!!!!!

ieda said...

ahhahahah sbb tu akak x suke tgk rancangan tuu .. nak ikut org putih konon tapi tgk lah kita nie org melayu islam banyak sensitiviti dia .. kena jaga .. org putih selambee dia jee kan .. dia mana ada hukum hakam nie ..

x agak2 org kite nie BODO ! memalukan bangsa dan seagama kte ...

Eyka said...

seriuss..eyka pon terkena..dem! hahaha:P

iedaurora said...

pandai betul si fida bang kan org muka die feeling habiskan...

Zura said...

a'ahkan wani..gelakkan diri sendiri..

Zura said...

ape yg ceh NM02

Zura said...

kite melayu nie byk batasnye kak..xbleh nk tiru org putih...

Zura said...

hahah...gelakkan diri sndiri eyka..

Zura said...

a'ahkan ieda..itulah pelakon namanye...

Myra Jay said...

Ala tak tengok lak citer nie..
rugi tul..:)

~ain said...

hahah.. mmg gelak laaaa tgk lelaki tu boom ngan feda tu.. muka dia cuak habis!

Zura said...

pelakon boleh lakonkan ape saje watak kan..buat org tertipu..hehe

Zura said...

a'ah..mmg gelak sakan..rasekan dia..