Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, July 4, 2011

Hadiah Top 10 Dah Sampai

Assalamualaikum.....

Barang yang Kak Wahida nak kirimkan sempena aku jadi top 10 commentators kat blog dia dah pun sampai dengan jayanya...dah pun aku puji abis-abisan barang tue...hehe...sangat cantik kalau korang nak tahu....

Elok je Kak Wahida bagitahu hadiah dia dah post kan esoknya dah sampai....siap pesan lagi tue...cepat² masukkan coklat dalam peti ais sebab memang cair....dapat je teruslah aku masukkan dalam peti ais....

Meh nak tengok ape bendenya aku dapat....




Siap balut tight² lagi...takut pecah...


Haaah..nie lah barang nya...fm ngan keychain...lawa korang....burung helang lagi tue....


Coklat ritter sport...nie aku ambik gambar plastik sebab dah abis aku n famili ngap...kongsi² makan....

~ zura ~

16 comments:

d_LA said...

wahhhhh..best2..murah rezeki zura..baru nak mintak sikit, dh abes yer..huhu

Ya ALya said...

murah rezeki yer......tq zura....

http://mysara-ya.blogspot.com/2011/07/dapat-suprise-dr-kawan-blogger.html

wahida said...

wallah..ko siap buat n3 bagai...terharu mak nok...hehe..aku bagi ko ikhlas...

harap kita boleh kawan sampai bila2...

amal said...

bestnye zura.. selalu dapat hadiah ehehe

Zura said...

a'ah..dh abislah dla...hehe

Zura said...

thanks Ya..

Zura said...

insyaallah kak..sy mesti buat entry kak..ini cara sy ucap thanka..

Zura said...

xdelah selalu wani...nasib2 je...

[sutera kasih] said...

wahhhh syoknyerrr dpt hadiah hehe

Redbloodsnow said...

bertambah ler koleksi keychain n FM akak kan..hehe

Zura said...

mmg syok sesgt yan..

Zura said...

a'ah zie..mmg dh byk jugak..

Ardini Humaira said...

tahniah kak :D

Zura said...

thanks dini..

Myra Jay said...

Tahniah ye kak :)

Zura said...

thanks myra..