Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, July 29, 2011

Belum Rezeki Lagi

Assalamualaikum....



Erm....ape nak tulis erk....sudah semestinya kite penyokong Harimau Malaya kecewa dengan kekalahan pasukan kita di tangan Singapura....harapan penyokong Malaysia untuk beraksi ke peringkat seterusnya lebur....

Ini pandangan peribadi aku lah...sebab aku tengok dengan penuh semangat tue kat tv....aku sorang je yang beriya² tengok kat umah tue....rasa tak best plak sorak sorang² kat umah bila Harimau Malaya dapat jaringkan gol satu....

Permainan HM memang bersemangat aku tengok....yelah kan..bermain dia hadapan 85000 penyokong di stadium...tak termasuk lagi yang tengok kat kedai mamak ngan umah....nak memburu dua gol memang susah....

Banyak peluang HM gagal manfaatkan....aku tengok kapten HM pun tak berfungsi sangat masa babak pertama....mungkin itu yang sukar Safee Sali untuk memburu gol kot....mungkin juga pertahanan Singapura kebal untuk HM tembusi....

Ada satu pemain tue...Faruki kot nama dia....aku sakit hati tengok dia hantar bola...dua kali dia buat silap atau dia nak buat percaturan sendiri.....pas meraban je....ntah mana² ntah dia passing....sampaikan juruhebah pun sedikit mengeluh aku dengar....

Prestai Khairul Fahmi memang ngetop....banyak cubaan Singapura dia dapat patahkan...kalau tak dah bape banyak Singapura dapat gol....cemas jugak tue....dia dapat baca setiap tendangan Singapura tapi tetap tewas jugak....

>>>Kalau dah bukan rezeki tetap jugak belum rezeki lagi....tak pe...kita fokus plak untuk Sukan Olimpik nanti....tahniah Singapura....syabas Harimau Malaya....

~ zura ~

10 comments:

.: iEyLa :. said...

belom masenye kite nak ke tahap yang lg tinggi camtu kan kak..
banyak lg kne perbaiki..hikhik
kipper the best!!!

amal said...

huhuh wani frust takleh tengok live semalam huhuh.. ape2pon tahniahla Harimau Malaya. Kena perbaikila mana2 yang lemah tu.. belajar dari kesilapan kan kan :)

♥CIK SHA♥ said...

a'a kan kak..belum rezeki lagi la tu..

wahida said...

aku bengang dgn player singapore yg berlakon injured...mmg actor berpengalaman sungguh dorang ni...

ieda said...

x per .. lepas nie insyaallahh kita akan kuarkan taring kita .. slow2 ekekke :))

Zura said...

ade rahmat sume tue ieyla...

Zura said...

lepas tue frust kalah plak ye wani..

Zura said...

yup..kalau dh rezeki..kejap je masanye tiba...

Zura said...

hahaha...mmg pun kak..sampai ade caller era gelarkan org tua boyot kat player no 11 tue..haha..lawak je...

Myra Jay said...

Tahniah untuk KFCM atas kecemerlangannya semalam..
Kalau takde dia memang banyak lg la gol bolos :)