Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, June 20, 2011

Lagi Jadi Top 10

Assalamualaikum....

Baca blog kengkawan malam tadi..lepas tue terjumpa lah benda alah nie....hehe...aku jadi top 10 kat blog kak Wahida....tak sangka aku jd antara top 10...suka masuk blog kak Wahida nie sebab gambar dia besar-besar macam depan mata je...nak nya kalau tayang makanan...hehe...




Eh tak sangka aku tempat ke-7..my fever number tue...



Ini hadiah yang bakal ktorang akan dapat...sukenyeeeee coklat tue...

>>>Ari tue jadi top 10 kat blog Cik Bam Bam..
Blogger Templates

10 comments:

wahida said...

tq dah email...nnt akak pos sekali ngan pemenang GA ye..GA pun tak close lagi tu...ke kita boleh jumpa je? sbb dah dekat sgt sg. buloh ngan rawang tu...

Zura said...

erm...jumpe..??nk jumpe kat mana tue kak..sy nie sungguh pun bujang kekdg bz nye mcm org dh ade anak je...hehe..

Joy said...

suka masuk blog sis wahida jugak..sbb gambar dia jelas n terang gitu..

[sutera kasih] said...

wahhh pengkomen tegar kak zura hehe..

d_LA said...

wahhhh..bestnye..zura mmg rajin komen..thanx jugak selama ni salu masuk n komen blog dla ye..

Zura said...

a'ah joy...setuju tue..

Zura said...

hehehe..suke komen tulisan org yan..

Zura said...

sama2 dla..dla pun rajin jugak masuk blog nie..

Redbloodsnow said...

wahhh bestnyaaa kak zura :)

Zura said...

komen je tp xperasan pun jd top 10..