Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, June 23, 2011

Maharaja Lawak Final Esok

Assalamualaikum....

Esok berlangsungnya Maharaja Lawak final...lepas tue dah tak de lagi nak layan maharaja lawak dah....kalau nak tengok pun tengoklah ulangan kat t.v....saingan memang hebat² belaka...semua yang berentap punyai kekuatan tersendiri....

Mesti juri susah nak tentukan sapa pemenang untuk Maharaja Lawak 2011 nie...aku yang tengok je nie pun tak sabar nak tahu sapa pemenang...bergantung pada rezeki memasinglah...semuanye memang lawak....

Macam aku...aku sokong Sepah walaupun aku dapat rasa mungkin Jozan akan menang melalui undian yang sentiasa di atas mengatasi peserta² lain...tapi Nabil pun kreatif jugak...satu²nya peserta solo...memang kagumlah ngan Nabil...

Aku kureng sikit ngan peserta Jambu....sebab sebab sebab....biarlah aku simpan citenye....sebab aku tahu korang minat Jambu kan...korang pun mesti nak Jambu menangkan....macam aku...aku pun nak Sepah menang....pape pun semua nya bergantung pada nasib memasing....

>>>Jangan lupa tengok esok pukul 10 p.m tau...kita gelak sakan....
Blogger Templates

16 comments:

Joy said...

xde channel tu..sesekali tgk kt you tube je..rasa mcm nk Jambu menang ;)

ieda said...

dikkk dlm astro warnakan .. huhuhu akak x langgan lah huuhu

apa2 punn akak harap sepah menang tapi kalau jozan akak redha jee :)

d_LA said...

me too...sokong sepah sbb lawak dia melayu tp jozan pun best..hope sepah @ jozan yg menang nt..x sbr lak nk tgk esok

velasrizal said...

tak sabar nk tunggu esok

Zura said...

hehe...peminat jambu erk..

Zura said...

sama lah kak..xkesah lah mana2 pun..

Zura said...

hehe..tuelah dla..xsabar nk tgk nie...

Zura said...

jom pejam celik pejam celik mata nie rizal...hehe

Ardini Humaira said...

hehe dni tade astro.. tengok kat u tube ja :D

Zura said...

akak pun merayap umah abang semata2 nk tgk ML dini..

Myra Jay said...

Nak jugak tengok tp xlanggan Warna..huhuu

Zura said...

akak pun xde astro warna myra tp tumpang tgk umah abang..hehe

Redbloodsnow said...

Tak sbr lah nk tahu siapa yg menang :D

[sutera kasih] said...

yeahhh mlm ni final maharaja lawak, tak sabar nk tengok ! :P

Zura said...

hehe..mmg pun zie..

Zura said...

ye yann..sama2 kite gelak...