Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, June 25, 2011

"Haaah Tanjat Boboi"...Sepah Juara

Assalamualaikum......

Sumber dari google....

Waaaaah..sepah juara tue...suke suke suke...mahunya aku tak suka...peserta pilihan aku tue....tapi Sepah memang layak menanglah malam tadi....memang lawak tak hengat aku menengoknya....ustazah NorBahiyah, Dafilah, Boboilah...adooiii....

Setiap minggu Sepah memang tak menghampakan...tak de yang sangkut²....meletop je lawak dorang....sebab tue aku kata Sepah memang layak menang...hehe...sukanya aku macam aku je yang dapat RM350,000.00....hahaha....

>>>Idea dorang memang tak abis² lah....betullah kata Apek...habis madu sepah tak abis²....itu jelah..kang entry panjang² kang macam aku plak yang menang...:D
Blogger Templates

8 comments:

Arief Arf said...

betul! sebab diorang memak layak and kalau jozan menang pun atas sebab populariti.
congrats sepah!

Redbloodsnow said...

mmg dah di jangka kan yg sepah akak jd juara..hehehe

Zura said...

betul tue arief...100% sokong...

Zura said...

yup yup..sepah feveret akak zie..

Myra Jay said...

Myra pun minat Sepah jugak..:>)

[sutera kasih] said...

sepah the best !! terbaek punyaaa hehe

Zura said...

mesti myra suke sepah menangkan..

Zura said...

yup terbaik dan layak menang...