Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, November 30, 2015

Jenjalan Di Tesco Puncak Alam

Assalamualaikum....

Rasa dah lama tak jenjalan tempat baru...specially shopping complex....kali nie bagi memenuhi hajat mak aku...kita orang merayap kat Tesco Puncak Alam....

Aku baru pertama kali pergi Tesco Puncak Alam nie...pergi main redah je....sebab tahu tempat tue berhampiran dengan Econsave Puncak Alam....

Kakak ipar aku lah...dok sibuk nak beli t shirt...memula nak pegi The Store Sg Buloh je...sekali kat traffic light Aman Putri aku terus teringat Tesco Puncak Alam...teruslah ke sana...

Aku macam biasalah....beli barang keperluan untuk anak tersayang dan diri sendiri....lepas dah shopping tak berapa nak sakan....kita orang pegi makan kat Subway...ini lagi satu hajat mak tersayang yang sudah aku tunaikan...

Jom tenung tenung renung renung gambar kita orang....hikhik...


Anakku Hanim dengan Ayid budak botak...


Baik je duduk dalam trolley nie tapi tangan menggapai sana sini...


Adik aku Ain...mak Ayid...tak padan badan anak dengan mak....


Inilah kakak iparku...tengah memilih t shirt...tapi tak berkenan dihati...last2 berpuas hati dengan jubah kat Zarrah Collection...


Hah ko...ntah apa dia cakap ntah...


Anak kesayangan....


Ini mak aku punya...crab dengan roti honey oat...aku makan chicken slide roti italian...tabuh sume jenis sayur dengan sos...tapi aku tak suka jenis sayur jeruk...tak tahan masam woooo....


Hanim dengan Mak Itam...adui budak nie...dah melasak...nak merayap je...


Hah makan...bukak mulut luas2...hikhik...air kita orang ambk ais lemon tea...cuci perut...


tuan rumah baru nak sedut air...

**jurukamera : mak aku (semua gambar)

~ zura ~

No comments: