Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, December 3, 2015

Star Message Pada Whatsapp

Assalamualaikum....

Alhamdulillah...masih bisa menulis di blog kesayangan....kali nie aku nak share pasal aplikasi yang popular sekarang nie whatsapp....

Mungkin ada yang tahu atau mungkin ada yang tak tahu...so aku tetap jugak nak share dengan korang...mai mai baca ye....ilmu nie...ilmu suka2...hikhikhik...


Kalau korang update whatsapp mesti ada sign star kat bahagian atas once korang highlight mesej....tengok yang aku love kan tue....


Bila korang klik star tue....akan ade tanda star kat bahagian bawah mesej yang korang highlight kan tue....tengok yang aku love kan tue...


Untuk nak tahu apa gunanya...korang back to starting wall whatsapp....


Then klik button kat phone korang untuk show menu macam kat atas tue....nampak tak ade menu starred messages....klik kat situ....


Inilah jadinya...akan keluar mesej yang korang starkan tue...fungsinya lebih kepada favourite mesej....sangat berguna untuk simpan conversation penting....so tak payah nak scrool balek....

Selamat Mencuba...

~ zura ~

2 comments:

belogisam said...

Nice,,,, ingtkan star tu nak terangkan group wassap yang asyik mengarut, sembang bukan2.. uhuh.. Nk buka pintu hati katakan..

Zura Tahir said...

Hehe...group mengarut...