Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, January 11, 2016

Beralih Status

Assalamualaikum...

Lama sangat dalam draft....macam tak de mood nak publishkan lagi....tapi hari ni aku rajinkan diri mempublishkannye....okey...kejadian berlaku pada tahun lepas 27.12.2015....

Lagi seorang adik aku selamat bergelar tunangan orang....syukur majlis berjalan dengan lancar...perancangan last minit...alhamdulillah tak de lah kelam kabut sangat...semuanya smooth je...

Jom tengok gambar sekitar majlis....


Buah-buahan...


Alquran...


Sejadah dan songkok...


Coklat...


Cup cakes....


Alamak....gambar pelamin pulak menyelit....idea abang aku...kitaorang nie tak nak ada pelamin sebab bertunang je pun...


Kuih Ku...


Kek yang super cun....


Adik aku Seha dan tunang....




Hantaran dari pihak lelaki...buah, kain ela dan kek...


Sirih junjung, cincin risik dan tunang serta kek...






Umi bergambar dengan anak buah....nie baru suku...ada lagi yang lain...



Abang aku gubah...tangan seni dia nie...

~ zura ~

No comments: