Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Tuesday, June 20, 2017

Produk Calit-Calit Cantik Dan Mesra Wuduk

Assalamulaikum....

Syukur walaupun sudah tidak bekerja...aku masih ada income lain....hasil dari income yang tidak seberapa dapatlah juga merasa pakai alat solek mesra wuduk dan krim calit-calit cantik.....

Nak tahu apa bendanya tu....jom baca lagi entry ni....hahaha...terasa poyo pulak....


Aku jatuh cinta dengan produk NURRAYSA....produk dia sederhana je....sekarang aku pakai DD glowing moist cake, pearl magic lipstick, perfect brow shaping dan uv cream....semua ni aku pakai time nak berjalan je....duduk rumah idoklah nak kenakan kat muka kan....aku tengah aim produk yang lain....mungkin mineral looser powder dan miracle eyeliner....hikhik....wishlist bulan Julai 2017....


Hah yang ni pulak produk calit calit cantik....hanya calit calit je....tindakan 12x teknologi nano boleh buat korang cantik asalkan konsisten dan cukup air 3 liter....oleh kerana promosi aku rembat sekali dua botol....sebotol hanya secoet je boleh tahan sebulan lebih....sapu pada nadi utama je....percaya ke tak percaya....banyak sudah testimoni berjaya....tujuan aku guna produk ni untuk sakit kaki aku dan nak tambah berat badan ke tahap ideal....selain glowing2 muka...

>>> Sesiapa nak cuba produk ni boleh bagitahu aku ye....

~ zura ~

4 comments:

dhiera zainudin said...

mesra wuduk ni maksudnya guna air sahaja boleh bersihkan mekap ke?

Zura Tahir said...

Yup tp drg pun ada je produk make up removal...

Zie Madini said...

product yg mesra wuduk ni best kan. senang je nak cuci muka bila nak berwuduk

Zura Tahir said...

Yup...xyah nk risau ade make up xtanggal la apa lah..