Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, March 2, 2009

Lunch d Groupbase

Assalamualaikum w.b.t.......

Ini aku ngan ena tgh buat keje gila.....sbb nye....scroll down



Ini masa dh abis makan....


Ini kerabu mangga.....


Ini sayur kailan...nmpak x tangan aku tgh cedok lauk tue....


Ini sotong goreng....sedap cicah sos....


Ikan siakap masak 3 rase tp lain lah rupenye


Ini masa nk mule makan...sian ida xde dlm gmbar nie sbb dia yg ambik gmbar nie.....
Pd tarikh 27.02.2009....aku ngan ena dr subang berkejar ke Groupbase Sri Damansara....masa yg d berikan adalah one hour....klau lambat ktorg akan berubah jd prg gaji....mcm cite Cinderellah lak....tipu je kisah nye tue....bayangkan lah perjalanan ktorg mengambil mase 1/2 jam untuk smpai kat sana.....sbb jln jam almaklumlah tgh construction......
Smpai je kat sana parking lak xde....ida tunggu ktorg tepi jalan...bkn tgh jalan klau tgh jalan mau ida d langgar trailler.....last to last ida parking belakang kete z...ena parking d depan kedai makan cina...menahanlah ktorg ngan bau-bauan masakan cina....pastue ktorg pun masuklah groupbase mencari insan yg bernama z n imah d celahan org ramai....

Smpai je rupenye makanan ktorg xsmpai lagi...menunggu lah ktorg....z ckp selalunye xramai....agak²nye drg th kot ktorg nk buat small reunion tue yg drg nk sambut...hehehe....cot cet cot cet cot cet....makanan ktorg pun smpai...ape lg ena ngan ida pun mnjalankan tugas sbg photographer.....
Antara hidangan yg di pesan oleh imah n z adalah.....jeng jeng...
1) Sepinggan Kerabu Mangga
2) Sepinggan Ikan Siakap Masak 3 Rasa
3) Sepinggan Sotong Goreng berserta Sos
4) Sepinggan Sayur Kailan masak ape ntah...
5) 5 Pinggan Nasi Putih
6) Segelas Apple Juice (ena)
7) Segelas Watermelon Juice (aku)
8) 3 Gelas air ape ntah drg punye...
Itulah menu²nye....menyelerakan.....tp masa nie aku xmakan byk pun...aku nie biase lah...mase makanan tue smpai selera nk mkn tue cm smpai pecah perut tp bile dh makan jgn kan pecah perut...sendawa pun xberbunyi....ape² pun alhamdulillah...
Eh eh lupe lak nk cite yg sbnarnye lunch ktorg nie d taja oleh Suzianti Maswar....tima kacih cuzi....semoga d murahkan rezeki...xthlah ape mimpi dia ari tue...ooohhh ye leh kan hari baik, tue yg terbuka hatinye nk spend lunch ktorg nie...moga² akan dtg terbuke lg hati ko z....hehehe...
Pastue dh abis makan..aku ngan ena chow dulu...sbb nk kjar masa....dlm kete aku tgh pk ayat nk bg th mber aku yg aku masuk lmbat skit.....aku bgth aku g bank sg buloh ade masalah kad...jln jam tue yg smpai lmbat tue....hehehhe....
Okeylah aku nk cau...keje tgh byk nie....tp cm malas nk buat....maklaumlah monday blues....
Sekian dr aku yg menulis merangkap penulis blog.....wasalam.....

2 comments:

zh-ena said...

cian kita kan..mkn pun terkejar2 kan..

Zura Tahir said...

xpe...esok2 hati z terbuke lg tuk belanje kite....betul x z...klau x z pun imah ade...hehehhe...ida pun ade....hahahahha