Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, March 2, 2009

Dinner d Maju Ahmad

Assalamualaikum w.b.t.....

Ini mase aku ngan 3 org adik n mak aku g makan kat Maju Ahmad BRP....teringin nk makan western food...maklumlah gaji dh dpat....


Ini adik aku yg bongsu tgh makan nasi lauk ayam masak kurma....RM4.50


Ini roti pisang....nmpak sedap....RM2.00



Air milo aisku....xth nk minum ape masa nie...


Kurma ayam....


French Fries wiyah...RM3.90


Ini lamb chop seha...RM11.50


Mix 3 aku ngan izah...kongsi makan takut xabis...RM14.50


Nie baki makanan ktorg.....


Masih berbaki lg.......

Ktorg bertolak dr umah kul 09.08 malam....hujan lebat tue....bawak kete pun slowly.....mule² aku antar mak aku g Manja beli termos.....pastue aku ngan seha g bank...kuarkan duit...kuar duit kat CIMB je....pastue ambik mak n Izah terus g makan...
Hujan masih xberenti.....mmg ramai org sbb drg xleh bukak meja kat luar....tue yg bhgn dalam ramai...selalunye bhgn dalam xramai sbb ramai lepak luar....masuk je dok tmpat biase ktorg makan dulu.....pastue order lah...smpai je makanan teruslah ktorg santap....ingat nk makan tahap org africa...tp bile makan je terus out selera aku...muak lak ngan sos lada hitam dia....
Aku makan ayam je daging kambing aku xberani nk makan...takut nti gusi aku bengkak....adik² aku lah yg perabih kan nye....alhamdulillah....air mmg abis aku minum....ermm...
Itu saje lah cite aku.....yg bestnye makanan je...hehehhe....xde yg hangat pun jd....cume nye hujan xingat...
Okeylah sekian dr aku yg menulis merangkap penulis blog....cau lah.

4 comments:

zh-ena said...

kedai mamak pun ada western erk zura..ko bwk la family ko mkn kat big plate..mesti dioeg suka..tapi poket ko rabak la heheheh

Zura Tahir said...

tue psl lah aku xnk g mkn kat big plate....hehehehe....ari tue 2 org nye mkn aku kena RM48.00...xrabak lg ke poket aku ko nk suruh ajak famili aku g sane....wakakaka

iman said...

acik zura kat paya jaras ade kedai mkn stick house, sedap gak...ibu ngan ayah selalu gak bwk iman mkn kat situ bila ibu trgn nk mkn western......kat ramli burger tepi jln tue pun sedap..murah sgt....

Zura Tahir said...

ooo...kat situ erk...bape kali usha2 tp xpnah nye nk singgah...nti2 lah...erm...reunion kat situ pun okey gak kan iman...nti bgth ibu iman erk...