Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, March 30, 2009

Aroma Ikan Bakar, Jeram

Assalamualaikum w.b.t......

Kawan² (imah n z)....krg ingat x kite pnah plan nk makan ikan bakar kat Jeram....?aku dh g sana dh makan ikan bakar....mmg sedap...aku makan ikan terubuk bakar....pastue ikan siakap masak 3 rase....sotong n udang goreng planta ngan sayur tom yam cendawan...tempat dia besar bangat......mmg ramai lah kat sane....klau ade lagu berkumandang mesti lagi meriah....mcm aku pnah makan kat Muara Klang satu masa dahulu ngan mber² opis aku....

Masa tgh² makan tue mcm biase lah budak² nie bile dpt bebas...cm br dpt kemerdekaan...berlari sana berlari sini...aku yg tgk bukan terhibur pun tp sakit hati...memekak je...dh lari tue satu hal terjerit² lak tue...eeeeee...rimas tul....nasib baik anak buah aku baik je duduknye.....dia tgk je bdk² tue berlari sana sini....sbb dia xpndai berlari lagi....

Kalau tgk perangai ade sorang budak nie mmg aku naik angin....ade dia tarik ekor anak kucing yg tgh nk cari makan tue....eeeeee....klau aku dpt kepala bdk tue mahunye aku sekeh² je.....ade mak bapak pun buat dek je....marah pun cmtue² je....nasib baik jauh klau x mahunye kepala bapak n mak dia berlekuk....hehehe....mmg budak xmakan saman...dh kena marah pun degil lg tue...eeeeee...kalau adik aku mmg kena kuntau dh budak tue....:D....cakap je tp sbnarnye xsmpai hati pun.....

Bertolak dr umah pas maghrib smpai sana dlm kul 8 lebih.....makan punye makan smpai umah dlm kul 10 lebih...jauh tmpatnye....tp harganye xdelah mahal sgt mkin sbb tempat dia dlm kawasan yg xbape elite sgt kot....klau kat Cherana Seafood n Muara Klang mahunye RM150 keatas....tp pape pun dinner ini di taja oleh abangku.....yg bestnye aku enjoy makan kat situ.....mai scroll down the photo....


Suasana....


Besar x tmpatnye.....

Udang goreng planta...muak...


Ikan terubuk bakar.....sedap....


Ikan siakap 3 rasa n sotong goreng planta.....
Sekian dr aku yg menulis.......wassalam...

5 comments:

Unknown said...

ra, kn de dua tempat, mane satu ko pegi? aku pn pegi gak sabtu aritu. mmg ramai betul org. Aku pegi yg masuk ke kiri tu, kalu yg ke depan tu masakan die x bape best ar pd aku.

Zura Tahir said...

aku g yg masuk ke kiri tue lah....ko pun g gak ke kat sane...

iman said...

hahahaah xde jodoh korang nak jumper......kalau x mesti bestkan korang...ra sdp ker sotong + udang goreng planta?

Zura Tahir said...

sedap tp klau makan byk2 muak

zh-ena said...

rasa cam nak mkn udang grg planta jer..