Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 17, 2009

Tag dr Ena

Assalamualaikum w.b.t...

Thank sbb sudi tag aku.....

Okeylah na...aku jwb tag ko nie sbb aku tgh bosan n sementara aku ade mood yg menggunung nie...

1) anda perlu printscreen wallpaper anda yang tengah gune skang jngan tipu2 ek x suke:-

Nie lah dia....



2) bgtau nape anda suke wallpaper anda ituhh...

Sbb gambar mata...pd aku mata ade lah senjata plg unik dan pancaindare yg xternilai harganye selain tangan, kaki,mulut,hidung,telinga dan sebagainye......dari mata turun ke hati gitu...dr mata krg baca blog aku then krg terus jatuh suke kat blog aku...tue yg nk bukak hari² tue... :D.


3) tag 10 people...

Erm...sape erk...

a-kak ija
b-yaya
c-syairi
d-fisya
e-ita
f-ina
g-siti
h-kakak aku (ayu namanye)
i-adik aku (ceah namanye)
j-sume mber opis aku

4 your info, sume d atas xde blog sebenarnye...hahahaha...
xde sape lah aku nk tag...

Wassalam

2 comments:

Unknown said...

ra, cmne nak printwallpaper? kne snap gambar dlu ek?

Zura Tahir said...

klau ena aku tgk dia snap gmbar dulu...aku gmabr tue mmg dh ade dlm p.c..so upload je lah...hehehe