Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, April 18, 2009

Trip to Cameron Highland - Part 2

Assalamualaikum w.b.t....

Okey kite smbung lek part 2 psl percutian aku.....gambar kat bwh nie sepanjang ktorg berada d Lata Iskandar....agak² perut dh penuh tahap nk muntah balik...ktorg dok lepak² kat pangking yg d provide kan tuk pengunjung....smbil lepak smbil bergambar....adik aku yg bongsu smpat lg mandi....bapak aku xbg dia mandi sbb dia br je baik demam...takut nti demam balik...dia klau demam mcm paria sikit dia nye kecoh tue...sakit nye sikit je....hehehe...Ktorg smpai kat sini dlm kul 1 lebih....tmpat nie pun ade d sediakan tmpat tuk bersolat....


Jomlah jengah² gmbar kat bawah nie...



Anak kakak aku Muqri namanye...bln nie umur dia 7 bln....



Nie lak aku ngan adik aku ceah....cover cantik je... :D



Cube cari pingu d celahan gmbr tue....



Nie mak dara n anak dara bapak aku....dr kiri Ain, Ceah, Izah, Muqri n Ayu



Inilah group yg ktorg tunggu mase kat tol Tapah tue....Mak Lang aku n anak, menantu n cucu²nye...smpai je drg makan dulu sbb nasi lemak tue byk lagi.....

Makannye makan ktog bertolak dlm kul 3 p.m terus ke tmpat penginapan ktorg tue....kena kejar masa sbb mase yg d beri tuk check in sampai kul 4 p.m......c u all at the next chapter...

Wassalam....


2 comments:

zh-ena said...

heheheheh jawab gak tag dr aku tu..

layout ko nie zura wat aku pening kepala nak tgk gambo yg ko tepek kat blog ko nie..

wah bestnya dpt g cameron..aku ingat last aku pg cameron time aku tingkatan 2 kot..lama gila dah tak jejakkan kaki kat sana..

Zura Tahir said...

aku sndiri pun pening kepala tgk layout aku...hahhahaha...sbb gmbar tue terganggu sikit nk tgk kan...tp aku suke corak tue....