Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, April 24, 2009

Trip to Cameron Highland - Part 7

Assalamualaikum w.b.t....

Okey...ini destinasi ktorg yang kedua akhir sebelm balik...pergi ladang teh....saujana mata memandang....terpegun aku tengk kecantikan tanaman teh nie....




Mcm karpet kan....rase cm nk pijak je....



Tgklah tue...kat bukit tue.....



Double t...Kak Long Wati n Kak Tie



Xde sape nk snap kan gmbar aku...so snap sndiri lah...



Curam tangga nie...takut aku nk turun...itu pun snap dr atas



Mak lang....



Angah, Anor, Ain, Nadia n Wiyah....seram giler tue nk turun....



Abahku yg macho

Mamaku.....
Lepas je turun kat ladang..ktorg g minum kat restoran nie...air teh adelah prirority sajian kat sini...ialah dh restoran nye dekat ngan ladang teh....tp 1 cup harga nye RM5.00....aku xminumlah sbb xhaus lagi kan tp mkn ais krim kit kat (pdhal poket dh kering)....erm....sebelah restoran nie ade kedai cenderahati...smpat lg lah ktorg bershopping beli sourvenier....koje mengabiskan duit je...

C the next chapter......
Wassalam.


No comments: