Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Wednesday, April 21, 2010

Aku Tengah Memujuk Ida...

Assalamualaikum....




Dah merajuk plak mber aku sorang nie...yelah yelah aku buatkan lah special entry tuk ko ye Ida..pas nie jgn sedey² lagi tau...aku pun heran mcm mana aku boleh tak buat entry tuk ko erk...ermmm...mber aku nie dilahirkan pada 18.03.1981...so birthday dia dah lepas...tp

"HAPPY BIRTHDAY IDA"
  • Semoga di murahkan rezeki
  • Semoga capai ape yang ko impikan
  • Semoga ko sentiasa sehat
  • Semoga kite sentiasa berkasih sayang
  • Lepas nie buat entry tuk aku plak...hehehe
  • Pastue belanje aku tau...hahahha


Free Signature Generator

4 comments:

Unknown said...

hahahah.. macam2 lah kawan aku ni!

Zura Tahir said...

ida lah, merajuk plak...

mommy twin said...

yey! yey! ra dah wat...tenkiu....

chugie : mesti ar sedey, die ckp die nk wat en3 tuk sumer meber2 die punye besday, tp besday aku dia tak wat...

nasib bek ko pujuk blik ra. okeh jadi blanje ayam lenyek...

Zura Tahir said...

hahahha...ye lah ko ayam lenyek...