Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Saturday, April 17, 2010

Tag Dari Yan Darwisy

Assalamualaikum....

Smlm dok gode² internet masuklah baca blog Yan Darwisy....sekali tgk² aku kena tag....tag pasal kasut kegemaran...okeylah sbb dh bape ari aku senyap malas nk update aku buat tuk langsaikan...tq Yan sudi tag aku...



Nie kasut yg aku lenjan g keje balik keje...g jenjalan masuk lopak air...daki bukit...seberang lautan (tipu aje)...dan segala bagai aktivitilah sbb aku xreti nk gune kasut nie untuk nie kasut tue untuk tue...main sapu je tuk sume aktiviti kecuali klau aku berlari...aku xsuke sgt kasut tumit cm nie tp bile lelama pakai best plak...

Jenama : Dah hilanglah tulisan nye
Harga : Free
Tahun : 2009
Sebab : Ena hadiahkan sbb kasut aku putus mase kuar lunch ngan dia kat Skypark Subang Airport...kenangan dari Ena...tq Ena....



Ini lg satu jenis kasut aku suke pakai...kasut tertutup...kasut nie dah smpai ke Shanghai aku bawak...selesa sbnarnye pakai kasut tertutup asalkan jgn ada masalah bau kaki...hehehe...ini pun kasut kenangan dari seseorang...sayang sgt kasut nie...pnah sekali adik aku pakai tak bgth aku...ape lg mencacak aku cari....
Jenama : Vessini
Harga : Free
Tahun : 2007
Sebab : My X hadiahkan sbb dia sayang aku masa tue...hahaha....saje je tgk² kasut pastue terpandang kasut nie terus dia suruh ambik n teruskan g kaunter bayar....meleretlah senyuman aku...
Eh lupe plak aku nk tag orang....aku nak tahu kasut kegemaran :
* Imah
* Ena
* Ida
* Izah
* Ain
* Dini
* Lis Zaza
* Zana
* Zila


Free Signature Generator

2 comments:

zh-ena said...

kasut fov aku mmg byk
pki ikut masa la

YanDarwisy said...

Alahai..seronoknyer org bg kasut utk dia...