Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 14, 2011

Jeles Betul

Assalamualaikum....

Sejak ade page sendiri nie...suka bebenau aku link kan entry kat page sendiri.....sejak reti nie aktif betul aku link kan kat page aku tue....dulu tak tahu....dan malas nak godeh².....tapi aku tak boleh link kan kat wall fb aku tue....

Sebab nya budak opis aku tak tahu aku ada blog nie...lagi pun aku tak nak bagitahu....nanti dorang tahulah aktiviti aku kat opis.....kena berjaga² kat wall fb nie....takut terkantoi....kekadang jeles ngan korang yang bebas link kan blog....


Untuk mengelak di kesan oleh pihak berkuasa Jasa (opis aku)...aku telah meletakkan singkatan huruf saje..Zue Tahir Merry Go Round --> ZT MGR....


Selain kat page sendiri...aku kerap jugak link kan kat Kelab Blogger nie....

Pin kan jugak kat www.innit.com.my...tapi dah lama tak link kan sebab macam leceh sangat...nak kena taip link blog..aduush...kalau Geng Blogger senang nak pin blog tapi asiklah kena serang virus....sejak kena serang tue aku pun terus buang banner GB...ada lagi ke virus kat GB...??

~ zura ~

4 comments:

dwatyKNY said...

sama la kita zura... aku pun kalau boleh nak letakkan dalam link blog kat fb... tapi malasla plak nak heboh... budak2 ofis memang tahu aku ada blog tapi aku tak taula dorg suka masuk @ tak... ingat nak buat page sendiri gak... tapi tengok dulula...

gb sekarang problem lagi... hari tu ok jer....

innit tak pernah cuba lagi...

TS said...

hihi...xpe kak..masih dpt kami bace..hikhik..
jeles ngn sape tu??ce citer2.. ;)

attyfir said...

kty lak ..mmg taknak letak pasal blog kt fb..takut ada kawan2 lama baca..malus..ler plk

[sutera kasih] said...

sy pun lama x jenguk GB..apa kabar ekk GB skrg? skrg sy suka ping di Busuk & innit je hehe