Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, October 21, 2011

Dapat Jugak Download Game Chuzzle

Assalamualaikum....

Akhirnya dapat jugak aku bermain game chuzzle deluxe....game yang aku suka nie..best main dia...aku mula tahu pasal game nie dari sepupu aku...dia yang ajar ktorg main game nie...lepas nie boleh lah layan game nie sampai muak.....

Nie masa tengah download....

Dah pun abis download....

Inilah hasilnya....so lets start....nak heboh kat adik² akulah...dorang pun suka main game nie....

Thanks so much Zie sbb begitu alert ngan request dari akak nie....korang nak download jugak ke...korang masuk --> http://princessredbloodsnow.blogspot.com/2011/10/nak-download-games-chuzzle-deluxe-ea.html

~ zura ~

8 comments:

TS said...

hikhik..time kat u dlu siap lawan sape level paling tinggi..hihi

Sidratul Muntaha said...

best ke game ni zura?!~

Zura Tahir said...

hehe...kalau ade mber bermain mmg best lawan2...

Zura Tahir said...

best sid..leka jugak lah main...

sarah mohamad said...

wah wahhh pasni boleh mesti ketagihan ni hehehe

Zura Tahir said...

yelah sarah...katopis pepagi lg dh main..hehe

Nida n' Hanafi said...

Barulah Kak Nida tahu.. kaki game juga Zura ni rupanya..hehe

Myra Jay said...

Nak download jugaklah..

Tak penah main pun game ni :)