Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Thursday, October 13, 2011

Tanpamu

Assalamualaikum.......


Tanpamu - Amir Jahari
Selamat pagi semua
Dengarkanlah nada
Suara dan irama

Embun pagi yang lembut
Yang menyakitkan telinga
Menyentuh pipi yang gebu

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Saat 7 pagi
Akan ku tersedar
Mungkin kerana kau
Aku dapat merasa

Embun pagi yang lembut
Menyentuh pipi yang gebu
Waktu pagi diriku
Hingga pagiku sambut

Tanpamu
Ku kan terlewat
TanpamuKu kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Ku kan terlewat
Tanpamu
Ku kan sedih
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Tanpamu
Kerana kau lah penyelamat
Dan akan sentiasa di hati

Pernah dengar lagu nie tak....???lama² dengar lagu nie aku jadi suka plak...memula tue macam biasa je perasaan tue...aku nie kalau tak betul² susah nak jatuh gedebuk kat sesuatu...kena pandai tacklelah kiranya....hahahaha...

Lagu nie dah semakin glemer kat corong² radio....untuk dengar sambil bersantai....korang dengarlah lagu nie....memang boleh buat kite berbuai perasaan punyelah....duduk atas buaian tido tepi pantai plak tue.....

Korang nak tahu sapa tunang Amir Jahari nie.....selama nie aku dok baca entry² tunang dia tapi tak pulak aku tahu si dia nie tunang Amir Jahari nie...aku tahu kewujudan artis nie pun dari entry tunang dia....sebab aku bukannya kipassusahmati AF....

Meh terjah blog tunang dia....Amni....

~ zura ~

8 comments:

TS said...

oo..tu ke fiancee yg die duk rindu2 time AF tu..hukhuk.. ;)

Daddylicious said...

kipassusahmati...hehe ...

attyfir said...

owh tunang dia rupanya ..

BAYU HEBAT SDN. BHD said...

lom pernah dgr lg..or dah dgr tp x perasan tajuk nye

zh-ena said...

rasanya tak pernah dgr pun

[sutera kasih] said...

lagu pujaan hati si amni la hehe

sarah mohamad said...

tak pernah dengar pung lagu ni zura hehehe sebab me memang kureng sket bab2 lagu hehe dah zura kata best .. terus terjah utube nak dgr sendiri hehehe

Zura Tahir said...

dah lagu tunang dia yan..sure dia minat kan..