Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Friday, August 17, 2012

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin

Assalamualaikum.....


Esok last day kita berpuasa.....Syawal akan menjelma lusa....terasa masa berlalu dengan pantas....hari Ahad kita akan beraya....wow tak sabarnya...baju raya aku dah siap..tak sabar nak menggayakannya....

Di kesempatan ini aku nak mengucapkan Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri....maafkan segala salah dan silap aku andai kata terkasar penulisan di blog ini yang mengguris perasaan kalian....kekhilafan itu sesungguhnya tidak kusedari....

Jom kita baca coretan kegembiraan kawan² blogger yang menyertai segmen aku baru² nie...walaupun hanya dua orang sahaja tapi seriously aku tersenyum bila membacanya....terbit rasa gembira bila korang pun gembira....


~ zura ~

3 comments:

kurus said...

selamat hari raya dik
maaf zahir dan batin ;)

dwatyKNY said...

selamat hari raya zura...

Shahada Fauzi said...

selamat hari raya kak zura! ^_^