Pilihlah Aku Jadi Temanmu

Monday, December 24, 2012

Kisah Warrah Yang Bikin Panas

Assalamualaikum.....


Puting nielah yang di campaknya kat Uptown Damansara lama...

Dek kerana sikap suka membuang....abis puting dia nie pun dia buang semalam....dah lah on the way nak balik rumah dari Puchong anta barang kat adik aku...bawaklah dak kecik Warrah nie...siap mak aku pesan..."jangan hilang puting dia nie...jaga elok²"...itulah pesanan keramat mak aku....

On the way nak balik tue...kete aku plak buat hal....so keluarlah dari kete....dukung budak kecik nie dengan puting kat mulut dia...ntah bila masa dia campak agaknya....bile dah okey sume....dia punya melalak macam kena pukul....cari² puting tak ade...confirm dia buang puting dia...

Last² berenti beli puting baru....adalah dalam setengah jam aku pujuk dia....perrgghhh jenuh tue....lepas beli puting suapkan terus tutup mata...memang dia nak tido tapi tak kena ubat lagi...addoooooiiii Warrah...bikin panas je...


Jom join says.com & blingd untuk jana pendapatan sambil berFB



~ zura ~

6 comments:

kurus said...

ahahha bayangkan anak sendiri dik ! .. kena banyak sabarrr ;))

Unknown said...

hehehehe.. macam my anis kecik2 dulu.. nak tido mesti kena ade puting.. nasib adik dia tak mau puting.. hehehe

Myra Jay said...

Heheee, pengalaman baru tu buat akak :D

Lepas ni sure boleh handle dah :D

maszull said...

assalamualaikum zura...sabar je la kan..:)

Unknown said...

Haha..pengalaman.senua tu..nnt letak puting yg ade tali kt baju tu..xde la kes puting kene buang lg..hehe

wahida said...

warrah warrah...mana la ko campak puting tu dik oiii...

ekekek...